welcome to my story book

something to share with you..

Sunday, March 6, 2011

tido..tido and tido..

ape nk jadik la ngna ku lately,,level mengantuk aku semakin menjadi2,,huwaaaaa..dala mlm2 aku xboleh tdo,,da dekat 2 bulan aku jadik cmne taw,,teruk da..aku kena overcome la,,ckp sal insomnia nie,,aku tbe teringat bile aku ngadu kt appa then dye advise aku,,pastu aku terime la ape yg dye advise but at dat tyme aku cm emo cket,,cm nk mrh2 je..aku mrh dye jgn bebel kt aku lg,,,ha,,dye mrh aku sbb ngadu letih la,,xboleh tido la,,tp on9 je,,tuh yg dye bebelkn..then aku xngaku mule2,,pastu bawu aku ngaku..then smpi skrg aku xbaek lg ngn dye..ntah la,,dye bkn bf aku,,tp kwn baek aku..yg kdg2 boleh tacing,,haha..dulu aku suke dye,,tp dye daa awek skunk,,haha,,melepas kn..btw,,dala mengarutnye..hehe

No comments:

Post a Comment