welcome to my story book

something to share with you..

Monday, December 3, 2012

busy busy..

assalamualaikum and morning peeps :)

okay,since malas nak tdo lagi sebab takut terlajak subuh so,nak menulis dekat sini la.
dah beberapa ari since last week aku xtdo malam,tp siang tdo byk la,hihi
dah mcm burung antu pulak eh..bak kata paiz adik aku tu,akak kita ni stay  jerman,siang tdo,mlm dia berjaga la,hihi.mcm2 la kaw paiz..
okay,bz week sudah tiba,nak kejar antar esaimen sume.sgt la penat,last minute kan,plus dgn grup member yg hurmm,,paham2 la sendiri,ni aku baru siapkan report,yg fully aku buat,yela even copy paste but i still have to edit a lot,mcm esaimen aku sorang je,sabar jela,buat keje kena ikhlas sue oii,jgn merungut,nanti baru berkat,then baru boleh dpt A,mungkin sbjk2 aku dulu2 yg xdpt A tu,mest esaimen dia aku buat xikhlas kan,hihi
dah final year baru nak pk eh,,apepunxboleh,hoho
tapi serius risau dgn keadaan aku skrg,xnormal okay,acane nak back to normal ni,nk jd org malaysia balik ni.*bajet dok obersea la kan..hikhik,
okay la,enuff merepek,cuma nak ckp,hope i will finish all my assignments and thesis before final exam.hope so.

xoxo. s

No comments:

Post a Comment