welcome to my story book

something to share with you..

Friday, October 5, 2012

another things to blablabla...

assalamualaikum.

morning..okay aku xtidur lagi sejak semalam.
sebabnya berthesis la,ape lagi,gigih siapkan literature review,
pukul 11 kang nak pegi hadap puan kesayangan aku tuh.
lepas jumpa dia nanti baru la aku boleh tidur gila2,topup segala bagai
tapi kena bangun la,sbb banyak lagi keje kena siapkan.sbbnye weekend bakal dipenuhi dengan aktiviti merehatkan otak.bila merehatkan otak mestilah jejalan,shoping kan.heee
tiba2 terfikir,mcm mana aku boleh stay up sampai sekarang without take any cafein mcm org salu buat,sbbnye memang aku xminum anything yg ade cafein.mungkin sbb motivate diri sendiri kot nak siapkan jugak benda alah ni. #aiceceh.
tapi siyes,sekarang aku rasa ngntuk tahap dewa,but if i sleep,kompem aku xbangun kol 11 kang tu,alamatnye jumpa puan dalam mimpi jela.tu pun lau ade mimpi.hikhik
okay,stop here,next entry ape pulak eh.

No comments:

Post a Comment