welcome to my story book

something to share with you..

Wednesday, October 3, 2012

:)

assalamualaikum

okay,pagi td gelabah jugak masuk kelas manpower tu,sbbnye bila masuk ape yg aku prepare xsama dgn dr tanya,goshhh,gila gelabah seyh,tp cover2 la mcm okay.hikhik
then bila part dia suruh volunteer pegi present,memg aku xnak la kan,sbb totally different dgn aku punya,then out of blue,xde angin xde ribut dia suruh jwb kuiz pulak,.main hentam je jwb,then dia check,dpt pujian jugak td,dia ckp jwpn not bad,tp lebih kurang sama dgn fira pulak,sbb nye kteorg just jot down ape yg dgr org present before tu je,so,input dia mest la lebih kurang je,arrangement ayat je beza sikit kot,btw,both of us dpt pujian pulak,hikhik.pastu dia suka lak dgr sore aku ni,dia suruh aku baca lagi ayat yg kat dlm buku tuh,hikhik,makin kembang seyh dpt pujian kali kedua pg td even pg2 tu cuak mcm ape.tp arini bgun awl bkn mcm lastweek la.bunyi alarm trus je jaga,then kwn2 aku kol pulak kejutkan,hee,thanks korang :)
now,aku rasa aku dah boleh adapt kot kelas tuh even cuak2 ayam sikit bila nak masuk,heee
tetibe rasa nk cerite benda ni pulak,bosan senanye ni,next class at 4pm.

No comments:

Post a Comment