welcome to my story book

something to share with you..

Sunday, May 26, 2013

:) :)

Assalamualaikum.

okay bebeh,,mcm sepuluh taun dah xjejak sini,,aku busy la,,erkk,busy la sgt kann..keje gomen pun busy semacam,so korang jgn ingat dok gomen goyang kaki ye,,betulkan statement tuh..huhu
esk sampai jumaat minggu terakhir aku dekat kpwkm tuh ha,,meanss,,internship aku dah nak abes,after this kena mikir nak keje ape,dekat mana pulak,,
biar dulu boleh,nak release tensi,,penat 3 taun blaja kena bg ilang dulu,huhuhu
kakak pun dah ajak keje dekat penang,,still thinking,,senanya dekat ofis skrg dah di offer,cuma aku xtau lagi la,sbb xnak jawatan tu,bukan demand,tapi sbb pk kan living cost bgai,,should consider first,,,tapi tgk la cmnee..huhu
dalam paleotak skrg dah plan macam2,,nak belajar masak la,sbb mcm dah ilang skill msk2 aku tu,pastu rasa nak balajar mnjahit la,,ouhh,sume still process of learning,mana tang nak jimbanye,huhu
jimba tu memang wajib,tp kena kira bajet okay,,hahha,so,kalau dekat2 boleh aa kot.teringin travel sorang2,tapi,kompemm aa abah xbagi,,and ramai xconfident dgn aku nk travel sesorg,,hello,i kuat okay.hee
nak g europe,,tapi kena dpt sponsor dulu,,kemain nk europe kannn,,sbb manatau jmpe jdoh mat salleh,,haha,katenye dah xcaya dekat lelaki malaysia.hahaha,*statement mintak pelempang*
xsah kalau dlm entry xsebut pasal cinta ye.

hee,baiklah,mari siapkan keje and report,janji nak siapkan weekend,tapi weekend dah nak abes kot,,cik sue oh cik sue...

btw,,nak wish semoga awk berbahagia dgt dia..kenapa xbgtau awal2 yang awk dah ade dia,so xdela sy kacau awk lg lepas ape dah jd aritu.hee

xoxo.s

No comments:

Post a Comment