welcome to my story book

something to share with you..

Wednesday, June 12, 2013

mix feeling.

Assalamualaikum.

Hai,,,saya seorang penganggur terhormat sekarang.,so,sape2 ade ayah,mak,uncle,aunty,nenek,or seangkatan la nak pekerja,boleh la cari saya okay,i need job now,hahaha
ni minggu kedua aku xkeje,,perasaan tu mcm2,,sonok pun ade,boring pun ade,dah rindu2 dah ofismate,,betul la,ni xtipuu tauuu.heee
then masa tinggal sikit je lg nak jumpa kawan2 semua,,nak lepak2 dgn mereka,oh,,i dun like the day we have to leave ukm,sobssobsss.*drama kejap*..xnak la ckp pasal ni,esk kena stat kemas2 barang dah,sbbnye emylia nak dtg amik ari sabtu or ahad ni,so,kena pack aa siap2..
enough aa ckp pasal ni,later smbg lg,,
so,skrg nak ckp pasal simptom yg sy dpt skrg,short term memory lostt,,hoii,scary kott,baru buat bnda aku dah lupa,acane tu,evrything kena tulis,bru xlupa..risau aa,lately menjadi2 kot,jgn smpi aku kena record sume aku buat tiap ari kot..doc ckp ni sbb too much stress,,hurmmmm,stress mcm ade anak sepuluh orang kann.
and bila cerita dkt awk,,awk jgn dont think too much,sbb awk pun ade simptom yg sama,erkkk,,pelik2 je ha,aigooo.
btw,,thanks awk,sbb awk salu bagi semangat untuk sy,*ayat xyah nak sweet sgt ah* hee
sorry sbb libatkan awk dlm masalah sy,thankss,,and i know u always beside me.and sorry sbb tanya solan bodoh cm tadi,hee,i'm quite naive bout that thing aa.
okay la,dah pukul 4,should stop and sleep.

No comments:

Post a Comment