welcome to my story book

something to share with you..

Thursday, June 13, 2013

...................

Assalamualaikum..

Since dapat penyakit baru ni,mcm2 hal pulak,and dah 5 hari saya xtdo malam,i just sleep after 8am till 12 pm..apa nak jadi tah dgn aku ni,dok marathon drama korea je wehh..hee
yang pelik,mengantuk tapi bila dah hadap drama tuh,segala menantuk ilang and now on,aku tgh elakkan tgk,sbb kang kalau tgk memg smpi pagi la xtdo..
skrg asyik pikir keje keje keje keje..xtau nak keje apa,i just wanna grab je apa2,tapi td ija ask for job,tp aku kiv coz i  really dont like to be telemarketing,i dont have any passion in persuade people or else.
so,nak kompemkan jugak dgn kakak pasal ckgu tadika tu,i love kids,i love to be their teacher,,erkkk,ayat kemain kannn..
tadi  pun dia ckp awk keje je apa2 dulu,even he ask me to keje dkt sama negeri dgn dia keje,,erkk,kalau awk husben sy,sy nak la jugak g keje smpi ke situ,hee..so that tu jwpn aku bg dia ha..but plis ask your uncle ade vacancy tak dkt company dia,atlist comp dia dkt kl,eh jap,tbe kenapa banyak kaitan dgn awk je ni,hee

oh,siang td,having fun with mal,nazsman and fatin..we eat,jalan2,,mcm dyeorgtu sume xde exam kan,,hihi
sedih okay,tgl bape ari je lagi nak tggalkan ukm ni,,siyes sedihhh.barang pun xpack lagi,xde semangat la nak pack.emylia pun xkompem lg nk dtg amik bila,tp aku suruh dtg amik jugak sabtu or ahad,kejam kan,dah suruh org,pastu pksa2 pulak,sorry aa kakak,adik kau memg jahat.hikhik
dah la mengarut,,esk lak cter.hee

xoxo.s

No comments:

Post a Comment