welcome to my story book

something to share with you..

Monday, September 3, 2012

macam macam lah!!!

assalamualaikum. :)

being the middle between them somehow make me suck.
okay,mesti pelik kan,ape la masalah lagi nie,ni cerita pasal dua2 kwn baik aku.
aku dah agak akan jd benda mcm ni,sbb time aku taw buden kapel dgn ija pun aku terkejut jugak
then terus pk bila neq taw mcm mana la.
satu ari aku dengar masalah dua2 orang nie,mula2 dengan neq,sume diluahkannye,kesian,tp tah la
dia yang reject buden,but then bila buden kapel dgn ija dia xboleh terima pulak,yela,ija tu kwn baik dia,then bila buden ckp if dia kapel dgn sue cmne,boleh terima tak,dia ckp boleh,but bila buden ckp sue pun kwn baik awk jugak neq,hahha,pening aku,sampai aku pun di libatkan jugak.
huhu,2jm dalam kete ngn buden pulak yang cerita masalah.hahha
atlast aku ckp yg patut je.dah xtaw nak bagi nasihat ape.sbb dua2 kwn baik aku,serba salah,but kali ni aku lebih byk sokong neq rasanye sampai buden pun xpuas ati sikit dgn aku,huhu
masing2 da besar boleh pk yang mana baik atau tak kan.

okay,siang td kua dgn gurlgurl aku,sape lagi lau bukan ain n aja,borak2,mkn2,and dekat kepsi suddenly jmpe dgn xbf n awek dye,haha,acting profesional la beb.even first time trserempak mcm ni.aku cool je,tp dyeorg lak yg mcm gelabah,so xjd  nk tegur.hahhaa,then bila aku ckp bnda ni dkt tweet alia mcm taw pulak even dye xde tweet aku then ckp dekat fb aku melalak dekat tweet,ape tah ngn dia ni,aritu je baru msg aku say sorry bgai..benda betul kot aku ckp dekat tweet tu,asal kaw nk angin lak,look dah aku marah skrg..huhu,dah la cter pasal ni,bosan.hahah

oh,nk gtaw lagi,aku dah berani kot sikit tgk cter antu,sbb td tgk cter antu the possesion tu even ade org ckp boleh heart attack dgr aku jerit.hahha
okay,konklusinye mcm2 jd arini..huhu

p/s.miss u mr.love.. :(


No comments:

Post a Comment